lauantai 26. joulukuuta 2015

Olen pistänyt tohinaksi.

My job is to...


...Pitää täällä kellarissa olevat marsut hengissä (haisee pahalta hyi)
...Pitää noi kauhu-koirat hengissä
...Pitää Charlie hengissä...
...ja viihdytettynä
...Eli olla nolo
...Pitää host-äiti järjissään (omien sanojensa mukaan :D)
...kouluttaa kahta kauhu-koiraa
...rakentaa leikkibusseja...
...Avata suolakurkkupurkit
...Auttaa läksyissä
...kokata Charlien gourmet-ruokia (mm.pasta,riisi,peruna,kananugetit ja parsakaali)
...and I love it <3

Mun työtehtävät ei oo ihan sääntöjen mukaan niinkun ei tunnitkaan, mutta mulle se on ihan ok. Musta on kiva että tää perhe pitää mua ihan oikeena perheenjäsenenä, haluu mut mukaan joka paikkaan, pitää huolta ja on oikeesti kiinnostuneita mun elämästä, musta ja siitä että nautin tästä ajasta täällä joten mua ei ollenkaan haittaa tehdä vähän "ylimäärästä työtä" työ-ajan ulkopuolella. Esimerkiks siivota keittiötä illallisen jälkeen tai auttaa Phoebea ja Lilaa niiden läksyissä illalla jossen oo muutenkaan menossa minnekkään.
   Ja vaikka sitä kiitosta nyt ei ihan välittömästi saiskaan niin tiiän että noi kyllä arvostaa sitä.



 
Me and Charlie on a little hike, looking 
for reindeers!

Pheebs busy with her homework!
She trusts my math skills! :D

<3<3<3









1 kommentti: